FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

RESTAURANT UDEN

Airco
Ook op de zonnigste dagen van het jaar kunt u bij ons een avond genieten, want wij hebben door het hele restaurant heerlijk verkoelende airco.
Allergie
  • Met bordjes bij het buffet aangegeven
  • Kans op kruisbesmetting

Heeft u een voedselallergie? Geef dit dan door bij het reserveren, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Wij doen ons uiterste best om voor iedereen een heerlijk diner aan te bieden. Bij elk gerecht van het buffet wordt aangegeven welke allergenen er in zitten, desondanks kunnen wij kruisbestemming niet uitsluiten.

Cadeaubonnen
U kunt ook een etentje bij ons restaurant cadeau geven d.m.v. een cadeaubon.
De bonnen zijn te koop in het restaurant en zijn onbeperkt geldig.
Groepstarieven
Wij werken met de VIP card spaarsysteem voor kortingen, hierdoor hanteren wij geen groepskortingen.
Halal
Wij hebben geen halal gerechten in het assortiment.
Maagverkleining/senioren
Wij hanteren geen andere tarieven voor maagverkleining of senioren.
Magnetron
Er is een magnetron aanwezig, deze kunt u gebruiken voor het opwarmen van baby voeding.
No show

In ons restaurant voeren wij een ‘no-show’ beleid. Dit houdt in dat als u 30 min later komt dan de reservering, uw tafel vergeven wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat u wat vertraging op loopt, bel dan gerust even op en we zullen uw reservering proberen te verplaatsen. Echter kan het ook voorkomen dat op drukke dagen het van uw eigen tijd van het arrangement af gaat.
Aanpassing aan uw reservering kunnen uiterlijk 48 uur van tevoren doorgegeven worden. Hierna betaalt u voor het aantal personen waarvoor u heeft gereserveerd, tenzij u met meer komt.

  • na 30 min wordt de tafel weggegeven
  • tijd van eigen arrangement af.
  • 48 uur van tevoren aanpassing doorgeven, hierna betaalt u voor het aantal gereserveerd tenzij u natuurlijk met meer komt.
Op rekening betalen

Het is ook mogelijk om op rekening te betalen als u zakelijk komt dineren. Dit moet wel bij voorbaat over de mail bevestigd zijn. U kunt bij de reservering aangeven dat u op rekening wilt betalen. Vervolgens kunt u een mail (via uw zakelijke mail) naar info@etenstijduden.nl sturen met uw bedrijfsinformatie bestaande uit: uw bedrijfsnaam, adresgegevens, contactpersoon, kamer van koophandel nummer en eventueel een kostenplaats nummer en/of opdrachtnummer. Wij zullen hierna uw gegevens controleren. Na akkoord zult u een bevestiging van ons via de mail ontvangen en op de avond van het etentje verzoeken wij u om een visitekaartje en een legitimatiebewijs mee te nemen.

  • Via mail bevestiging (vooraf) met juiste informatie met offerte
  • Bedrijfskaartje plus legitimatie meenemen tijdens etentje
Parkeren
In het centrum van Uden geldt betaald parkeren van maandag t/m zaterdag 9:00uur tot 18:00uur (vrijdag tot 21:00uur).
Op koopzondag betaald parkeren van 12:00uur tot 17:00uur
Op nationale feestdagen is het parkeren in Uden gratis.
Parkeren in het centrum kost het € 1.00 per uur.
Parkeren in parkeergarage Promenade geldt betaald parkeren van maandag t/m zaterdag 9:00uur tot 18:00uur (vrijdag tot 21:00uur).
Op koopzondag betaald parkeren van 12:00uur tot 17:00uur
Op nationale feestdagen is het parkeren in Uden gratis.
Parkeren in parkeergarage Promenade kost het € 1.00 per uur.
Rolstoeltoegankelijkheid
Ons restaurant is ook met een rolstoel goed toegankelijk. Er is beschikking over een lift en in het restaurant hebben wij geen hoogte verschillen. Wel willen wij u verzoeken om dit bij uw reservering aan te geven, zodat wij daarmee rekening kunnen houden. Wij beschikken over een invalidetoilet.
Tafel wensen
Heeft u een bepaalde plek waar u graag zit of wilt u bijvoorbeeld graag een ronde tafel? Geef dit dan door bij de reservering! Wij doen ons uiterste best om uw wensen te vervullen, maar kunnen dit niet garanderen.
Verjaardagen
Komt u gezellig met een jarige dineren? Geef dit dan door aan de bediening en zij zullen met een leuke verrassing naar uw tafel toe komen om de jarige extra in het zonnetje te zetten!